Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2014 00:21 - Аз вярвам любовта!А ти ?
Автор: sexandthecity Категория: Лични дневници   
Прочетен: 261 Коментари: 0 Гласове:
0



 Аз все още вярвам в любовта. А ти?

Да вярвам , въпреки , че съм била наранявана ,предавана ,нагрубявана , унижавана , падала съм не веднъж , но някак си съм намирала сили да стана . Ставам и продължавам да вярвам в любовта. Вярвам в онази чистата , истинската , всеотдайната и никога груба и цинична. Не,не ме разбирай погрешно !

Не говоря за захаросаните романи и блудкавите песни . Говоря за онази любов споделената.Онази,която не се нуждае  от това да си отидеш , за да разбере дали си му нужна.Онази любов ,която не се нуждае да се бориш са кътче в нечие сърце . Сега разбра ли за коя любов говоря?

Звучи,наивно..може би е така. Това не ми пречи да продължавам да я търся , не ми пречи отново да се влюбя , отново да обичам.Не ми пречи , защото мисля , че мога...или се надявам.Винаги съм вярвала,че някой ден ще я намеря.Да,няма да е тази ,която съм искала толкова силно , но може би ще е друга по-добра за мен.Все още не е дошла ,просто ,защото дълго време съм слагала запетая,там където е трябвало да сложа точка. А ти? И ти ли още слагаш запетаи?

Спри , така никога няма да видиш разликата между финала на филма и финалните надписи. 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sexandthecity
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8949
Постинги: 14
Коментари: 2
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930